Veebipoe www.sandrasillamaa.ee (edaspidi Veebipood) omanik on SANDRA SILLAMAA OÜ (registrikood 16142438), asukoht Jaama 26a, Tartu (edaspidi nimetatud Veebipood või Müüja).

 
1. Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.
1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
1.3. Toote hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4. Teave toodete kohta on esitatud Veebipoes iga toote juures eraldi.

2. Tellimuse vormistamine

2.1. Toote tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
2.2. Pangalinke pakub Montonio ja maksed toimuvad eurodes.
2.3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.4. Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
2.5. Veebipoel on õigus taganeda müügilepingust ning nõuda ostjalt toode tagasi, kui toote hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla toote turuhinna.

3. Kohaletoimetamine

3.1. Veebipoest ostetud füüsilisi tooteid toimetatakse kätte üksnes Eesti piires, kasutades Smartposti pakiautomaadi teenust (Itella Estonia OÜ) või postiteenust.
3.2. Saatmiskulud kannab ostja eurodes ning vastav hinnainfo kuvatakse Veebipoes ostjale enne ostukorvi eest tasumist.
3.3. Kuigi müüja annab endast parima, et tellitud tooted jõuaksid ostjani juba paari päeva jooksul müügilepingu jõustumisest, tuleb siiski arvestada, et saadetised võivad jõuda ostja määratud sihtpunkti 3-7 kalendripäeva jooksul pärast postitamist.

4. Tarbija taganemisõigus

4.1. Ostjal on õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest või digitaalse sisu puhul, mida ei edastata füüsilisel andmekandjal, hakkab käesoleva tähtaeg kulgema lepingu sõlmimise päevast.
4.2. Ostjal tuleb arvestada, et kui ta ostab pileti veebi vahendusel või füüsiliselt toimuvale sündmustele/koolitustele, siis tal puudub õigus 14 päeva jooksul olenemata põhjustest pilet tagastada. Sündmuse/koolituse ärajäämisel tagastab Sandra Sillamaa OÜ kliendile pileti ostusumma pangakontole hiljemalt 14 päeva peale vastavasisulise teate avaldamist.
4.3. Veebipoest ostetud digitaalset toodet ei tohi kolmandate osapooltega jagada, salvestada või seda muul viisil reprodutseerida või jagada.
4.4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet kasutada muul viisil kui on vajalik selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud toote testimiseks füüsilises poes.
4.5. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt toote väärtuse vähenemisele.
4.6. Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemise avaldus.
4.7. Taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@sandrasillamaa.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.8. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.9. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.10. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.11. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.12. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1. Juhul, kui Veebipood oma kohustusi rikub, on ostjal õigus kasutada võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid seaduses ettenähtud korras, sh õigus nõuda Veebipoelt kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
5.2. Ostja saab esitada oma pretensiooni e-posti teel aadressil info@sandrasillamaa.ee. Pretensioonis tuleb märkida ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
5.3. Veebipood vastab esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul pretensiooni saamisest.
5.4. Kui Veebipoest ostetud tootel on puudus, mille eest vastutab Veebipood, asendab Veebipood puudusega toote.
5.5. Kui toodet ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga seoses ostja poolt makstud tasud.
5.6. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
5.7. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toote üleandmist ostjale, ega kahjude eest, mis on tekkinud toote mittesihipärasest kasutamisest.

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

6.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
6.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
6.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7. Vaidluste lahendamine

7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@sandrasillamaa.ee või helistada telefonil: +372 52 46 475.
7.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole otse. Samuti on ostjal õigus pöörduda seaduses ettenähtud korras kohtusse.